ZUO Guild

Gildia ZUO

Ogłoszenie


FORUM ZAMKNIĘTE



#1 2008-01-17 21:52:44

Kazmierz

Lord Alpha Clockwork

Punktów :   

Rozdawanie punktów

Skille? Statystyki?

Czyli jak rozwinac postac - statystyki, umiejetnosci

   1. Wstęp
   2. Statystyki
         1. Mercenary
               1. Knight
               2. Blade
         2. Assist
               1. Billposter
               2. Ringmaster
         3. Magician
               1. Elementor
               2. Psykeeper
         4. Acrobat
               1. Jester
               2. Ranger
   3. Skille
         1. Mercenary
               1. Knight
               2. Blade
         2. Assist
               1. Billposter
               2. Ringmaster
         3. Magician
               1. Elementor
               2. Psykeeper
         4. Acrobat
               1. Jester
               2. Ranger


1. Wstęp

W tym poradniku znajdziesz odpowiedzi na wszelkie pytania o bulid (rozwoj postaci) w obu dziedzinach (statystyk i punktow umiejetnosci). Mam nadzieje ze moja wiedza pomoże wam i da odpowiedzi na wiele drażniących pytań. Wszelkie informacje co do Speed Gapow (na jakim poziomie DEX rosnie nam attack speed) zaczerpnelem z link.

2. Statystyki

a. Mercenary

Juz przy rozwoju samego mercenary'ego musisz wiedziec "kim chcesz zostac w przyszlosci", poniewaz punkty rozdane teraz zaowocuja powyzej poziomu 60tego. Jeśli chcesz zostac Knightem najpierw warto rozwinac STR do zamierzonego poziomu, a dopiero potem rozwijac STA. Jezeli zas chcesz zostac Bladem to na poczatek najwazniejsze jest rozwijanie DEX i STR na mniej wiecej rownym poziomie. Gdy osiagniesz 37 dexa (w przypadku mieczy) , lub 53 dexa (w przypadku toporow) powinienes zaczac dawac punkty w STA do zamierzonego poziomu.

i. Knight

Knight jak juz zapewne wiesz to najkwiekszy tanker w grze a co za tym idzie najlepszy AoEr (area of effect - ataki na obszar). Jednak wiekszosc ludzi po osiagnieciu 90 poziomu , uzywa restate (rozdaje na nowo punkty statystyk - restate mozna kupic za $ dollary albo od graczy za cene zależna od servera lecz zawsze w okolicach 100milionow [wyjatkiem jest server Aibatt]). Po uzyciu restate Knighci zostaja DEX / STR i nie uzywaja juz skilli ani nie bija AoE. O tym jednak potem. Typowy bulid (metoda rozwoju postaci) dla knighta AoE to oczywiscie mieszanka STR i STA. I tutaj wedle uznania. Mozna powiedziec ze sa 3 szkoly:

Pierwsza - Wiecej STR

STR 50-60
STA XX (cala reszta)
DEX 15
INT 15

Druga - Najpopularniejsza - zrownowazona

STR 30-40
STA XX (cala reszta)
DEX 15
INT 15

Trzecia - Pure STA

STR 15
STA XX (wszystko)
DEX 15
INT 15

Jesli chcesz rozwinac postac na sposob pierwszy wiedz ze nie polecam tej metody rozwoju , jednakze z 3 wyzej wymienionych to wlasnie na niej najlatwiej dobic do 60 poziomu. Droga numer 2 to najpopularniejsza i dajaca normalny efekt. Droga numer 3 jest przeznaczona dla tych ktorzy beda chcieli dac w suit (zbroje) karty +attack rate zamiast +defence rate. Ta metode rozwoju wyprobowal Rayen (prosimy o komentarz (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ). Wracajac do bulidu STR / DEX wedlug mnie nie ma co nawet probowac przed 75 / 90. Z naciskiem na 90ty. I tak o wiele bardziej bedzie sie oplacalo grac AoE. Jednakze powyzej 90 jesli chcesz sobie przyspieszyc expa (chociaz nie wedlug wszystkich, sa tacy co mowia ze wciaz sie oplaca AoE [Lexx, Dinos]) resetujesz sie na STR / DEX bulid. Twoje statystyki powinny wygladac mniej wiecej tak:

STR XX (cala reszta)
STA 15
DEX 30-40
INT 15

I tutaj zbyt komentowac nie mozna. Oczywiscie sa i tacy ktorzy robia:

STR XX (wszystko)
STA 15
DEX 15
INT 15

Lecz to juz zalezy od ciebie. Jesli osiagniesz 90 poziom to wierze ze bedziesz juz na tyle zaawansowanym graczem ze sam podejmiesz sluszna decyzje.No i to by bylo na tyle jesli chodzi o Knighta.

ii. Blade

Blade to postac wyrozniajaca sie tym ze moze zalozyc 2 bronie (2 miecze, 2 topory). Wydaje mi sie ze wlasnie co do Blade'a pojawilo sie najwiecej pytan i bylo najwiecej klotni a propo rozwoju tej wlasnie postaci. U Blade wedlug mnie sa 3 zasady. Po pierwsze im mniej STA tym lepszy efekt. Po drugie im mniej DEX tym lepszy efekt - wraz ze wzrostem poziomu zdajemy sobie z tego sprawe. Po trzecia czym bogatszy wlasciciel tym na mnie STA i DEX mozemy sobie pozwolic. Odnoszac sie do tych zasad, Bladem przedzej czy pozniej naprawde warto sie zresetowac na PURE STR (wszystkie punkty w STR). Jednakze zeby to zrobic trzeba miec porzadnego seta (+celnosc) , dobrego RMa (max haste i najlepiej +GT [buff RMa na 75 poziom dajacy +25% attack speed i +Damage]). Jednakze tak naprawde warto to zrobic dopiero powyzej 90 poziomu po ubraniu sie w Dayst Set'a. Oczywiscie jak juz mowilem ze sporym ulepszeniem (mowie o ulepszeniu calego seta [zestawu] na +6 {+20% celnosci} , +8 {+30% celnosci} , +10 {+45% celnosci}). Jednakze przed 90 powinnismy sie tym nie zbytnio martwic. Podrecznikowy bulid dla blade wygladal tak:

STR: XX (cala reszta)
STA : 40
DEX : 80
INT : 15

Jednakze ja z tym bulidem sie ANI TROCHE NIE ZGADZAM. Jest on ponoc dobry na Giant Hunt, i tani ale ja NIE POLECAM! Wedlug mnie najtrafniejszy bulid to:

STR : XX (cala reszta)
STA : 25
DEX : 50
INT : 15

Bulid ktory przetestowal Dinos, ktory bardzo sobie chwalil. Stosunkowo tani, efektywny. Naprawde godny polecenia. Nastepny ciekawy bulid to bulid made by Rayen:

STR : XX (cala reszta)
STA : 15
DEX : 39
INT : 15

Opatentowany przez niego, ponoc skuteczny. Wydaje mi sie ze stosunkowo drogi. To by bylo chyba na tyle w kwesti bulidow dla Blade z chociaz odrobinka DEX. Zostal nam bulid dla blade powyzej 90 poziomu:

STR : XX (wszystko)
STA : 15
DEX : 15
INT : 15

Wedlug Ptaku'a bulid ten mozna zastosowac juz na 60 poziomie. Zgadzam sie z tym jednakze potrzeba naprawde dobrego seta i bronie (Recorn Set przynajmniej +8 , i dwa Dretra Swordy (miecze ktore wylatuja z Clockworka) takze z dobrym +). Jest jeszcze AoE Blade ale nawet nie bede o tym wspominal bo wedlug mnie to jest jedna wielka porazka.

b. Assist

Assist to z jednej strony wojownik , z drugiej lecz pomocnik kazdego szanujacego sie gracza. Jezeli masz zamiar zostac Ringmasterem wiedz ze popyt na ta postac jest duzy w szczegolnosci jesli dobrze rozdasz punkty. Billposter to postac dla ludzi ktorzy lubia sie bawic na PvP (Player versus Player [POJEDYNKI]). Jezeli masz zamiar w przyszlosci zostac Ringmasterem to rozwijaj na rowni swojego STA i INT az osiagniesz zamierzony poziom STA. Potem dawaj juz wszystko w INT. Jesli chcesz zrobic Billpostera na AoE rozwijaj na rowni STR i STA az osiagniesz zamierzony poziom STA. Jesli zas chcesz zostac STR Billposterem. Rozwijaj na rowni DEX i STR az osiagniesz zamierzony poziom DEX. Nastepnie dawaj punkty po rowni w STR i STA az osiagniesz zamierzony poziom STA. Oczywiscie jesli juz bardzo musisz rozdawac punkty w STA, wedlug mnie to zwykla strata puntkow.

i. Billposter

Billposter to postac utrapienie dla tworcy poradnikow. Postac o wielu twarzach z pelnym wachlarzem mozliwosci rozwoju. Mozna jednak powiedziec ze wyrozniamy 2 rodzaje billposterow. Po pierwsze AoE, po drugie STR / DEX billposterzy. Z tym ze AoE billposterzy dziela sie na STR / INT AoE. Jednakze zdolasz sie przekonac ze w bulidzie sporej roznicy nie ma. Zaczne od opisywania bulidow na AoE bo jest to po prostu latwiejsze do wytlumaczenia. Jak juz pewnie zdazyles zauwazyc w kazdym bulidzie AoE wiekszosc punktow rozdajemy w STA (sa wyjatki). Jednak tutaj nie bedzie zaskoczenia - takze wiekszosc punktow laduje w STA. Wedlug mnie w przypadku AoE Billpostera czym mniej STR tym lepiej poniewaz obrazenia tak czy siak nie beda oszalamiajace. Wedlug mnie najlepszy bulid dla Aoe BP to PURE STA:

STR : 15
STA : XX (wszystko)
DEX : 15
INT : 15

Dlaczego najlepsze ? To proste. Z takim bulidem mamy podobna efektywnosc jak w przypadku nastepnych ktore wymienie zaraz. Jednakze nie ma takze problemow z nagla zmiana ze STR AoE na INT AoE. Kolejny bulid na AoE (najpopularniejszy) to:

STR : 30-40
STA : XX (cala reszta)
DEX : 15
INT : 15

Pospolity, popularny, ogolnie przyjety za wlasciwy. Jego INTowa odmiana (trudniejsza przed 70) wyglada tak:

STR : 15
STA : XX (cala reszta)
DEX : 15
INT : 30-40

Malo popularny, orginalny. Z korzyscia wynikajaca z dluzszych buffow. Tracimy jednak na i tak malym Damage. Tracimy jednak nie wiecej niz 100 Damage. Teraz pora na STR / DEX billpostera. Niech sobie wreszcie nuby zapamietaja! Nie ma czegos takiego jak STR BP, DEX BP! Jest tylko STR BP ktory daje TROCHE w DEX stad nazwa STR / DEX. Jest to dylemat dla wielu ludzi. Mnie osobiscie te "madre teorie" niektorych na temat tej postaci po prostu denerwuja. W tej postaci JESZCZE BARDZIEJ niz w przypadku Blade trzymamy sie zasad ze czym mniej STA tym lepiej i czym mniej DEX tym lepiej. Z tym ze tutaj naprawde warto STA zostawic na poziomie poczatkowym , ewentualnie dac do 20. Wedlug mnie najlepszy bulid dla STR / DEX BP wyglada nastepujaco:

STR : XX (cala reszta)
STA : 15-20
DEX : 30-40
INT : 15

Jest tez szkola dla NIECO bogatszych graczy:

STR : XX (wszystko)
STA: 15
DEX: 15
INT: 15

Dlaczego dla NIECO bogatszych ? Poniewaz roznica celnosci z 30 na 15 DEX jest i tak niewielka. Dlatego mozna to sobie zrownac dajac seta nawet na +3. Nawet nie pokazuje jak moglby wygladac bulid dla DEX BP bo dla mnie to jest po prostu porazka. Bo po co mu tyle DEX ? Ma haste , ma cannona , ma accuracy. No ale o tym pozniej. Jest jeszcze bulid uwzgledniajacy STA ale dla mnie to jest zupelna strata punktow:

STR : XX (cala reszta)
STA : 30-40
DEX : 15
INT : 15

Naprawde nie polecam dawac cennych punktow w STA. No ale jak tam kto lubi. Jest jeszcze Asal BP (Asal - Asalraalaikum [najsilniejszy atak w grze]). Jednakze bulid ten jest powyzej 80 poziomu. Szkoly sa naprawde rozne, jednakze wedlug mnie Asal PvP Bulid wygladac powinien nastepujaco:

STR : XX (cala reszta)
STA: 15
DEX : 15
INT : 30

Jest naprawde wieele opini na ten temat. Jesli chcesz mozesz zasugerowac sie moim zdaniem jesli nie - to trudno. To by bylo na tyle jesli chodzi o Billpostera.

ii. Ringmaster

Metoda rozwoju Ringmastera to naprawde nic skaplikowanego. Glownie INT, troche STA. Powyzej 90 poziomu restart na PURE STR. No ale o tym zaraz. Mozna powiedziec ze RM mozna podzielic na BATTLE i SUPPORT. Moj ulubiony bulid dla RM to FS (full support - PURE INT):

STR: 15
STA : 15
DEX : 15
INT : XX (wszystko)

Najpopularniejszy zas jest:

STR : 15
STA : 30-40
DEX : 15
INT : XX (cala reszta)

Bulid ktory pozwala nam na poziomie 80+ stac pod Clockworkiem spammujac (uzywajac w kolko) Heal Rainem. Jednakze tak czy siak bedziemy potrzebowac dobrego seta z +HP zeby przezyc 1 hita na Rage. Teraz pora na BATTLE RM. Glownie mowie o PURE STR RM - jednakze jest to wedlug mnie przydatne dopiero powyzej 90 poziomu gdy EXP RM towarzyszacego komus jest juz naprawde ponizej krytyki. Bulid ten oczywiscie wyglada tak:

STR : XX (wszystko)
STA : 15
DEX : 15
INT : 15

Jest jeszcze 2 rodzaj BATTLE RM. Mianowicie INT AoE RM. Bulid dla takiej postaci takze jest w kwesti spornej. Ja osobiscie nie polecam bawienia sie w to, jednakze to juz zalezy od ciebie. Bulid wyglada mniej wiecej tak:

STR : 15
STA : 60
DEX : 15
INT : XX (cala reszta)

To chyba byloby na tyle co moge powiedziec w kwesti AoE RM. Szczerze mowiac dla mnie to po prostu porazka.

c. Magician

Mag to postac dla tych ktorzy lubia wolno, lecz raz i porzadnie jeb** (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Jak juz sie pewnie domysliles MAG rozdaje punkty w INT i STA. Proporcje sa naprawde rozne. Wszystko zalezy od tego kim chcesz zostac. A tutaj masz pelen wachlarz mozliwosci. Jesli chcesz byc AoE ELE to najpierw dajesz punkty do okolo 30-40 INT, potem do zamierzonego poziomu STA, a potem znowu w INT. Jesli zas chcesz zostac PSY na CRUCIO czy tez AoE najpierw rozdajesz punkty do zamierzonego poziomu INT a potem cala reszte w STA. Nie mowie jak rozdac punkty w przypadku Hit & Run ELE i PURE INT PSY. Bo skoro i tak dajesz wszystko w INT w obu tych przypadkach.

i. Elementor

Mag zywiolow, oj tak. Pamietam gdy pierwszy raz zobaczylem ELE bijacego FIRE BIRDEM. Nigdy nie zapomne tego widoku - podnieta imba (IMG:style_emoticons/default/unsure.gif) . No ale wracajac do bulidu. Sa 2 rodzaje ELE - TANK AoE i Hit & Run AoE. Typowy ELE to TANKER jednak w przypadku ELE def i HP tak czy siak bedzie maly dlatego wlasnie nie oplaca sie dawac az tak duzo w STA. Typowy bulid dla ELE AoE wyglada nastepujaco:

STR : 15
STA : 80-100
DEX : 15
INT : XX (cala reszta)

Typowy bulid, popularny, efektowny. Polecany. Kolejna mozliwoscia jest jak juz mowilem Hit & Run. Oznacza to w wolnym tlumaczeniu Uderz i Spier***. Jak juz mowilem bulid ten to po prostu PURE INT wiec:

STR : 15
STA : 15
DEX : 15
INT : XX (wszystko)

W przypadku ELE nie ma wielkich kombinacji. AoE ELE jest o wiele latwiejszy w rozegraniu od Hit & Run.

ii. Psykeeper

Wedlug mnie najwieksza potega na PVP. I to nie ma wyjatkow. Ogolnie metody rozwojow sa 2-3. Po pierwsze AoE:

STR : 15
STA : XX (cala reszta)
DEX : 15
INT : 30-40

Po drugie jest Crucio bulid. Wyroznia sie bardzo interesujaca metoda expienia mianowicie wykorzystywaniu tego ze czar CRUCIO odbija 200% zadanych nam obrazen. Expienie polega na tym ze podchodzimy do moba o WIEEELE silniejszego od siebie samego. Grunt to przetrwac jedno uderzenie, wtedy w moba z ktorym walczymy zostaja oddane podwojne obrazenia zadane nam - wiec calkiem sporo. Bulid to po prostu PURE STA wiec:

STR : 15
STA : XX (wszystko)
DEX : 15
INT : 15

Mozna tez cos dac w INT'a jednakze na moje nie ma zbyt sensu. Pozostaje takze bulid PURE INT. Expienie nim polega na trzymaniu mobkow zdala od siebie dzieki czarowi SATANOLOGY i biciu ich niewatpliwie mocno SPIRIT BOMB'em. Moj ulubiony, to wlasnie dzieki niemu "wymiatamy" na arenie. W dodatku jest to najlepszy bulid ze wszystkich postaci na bicie GIANT'ow a co za tym idzie na zarabianie. Kolejnym plusem jest to ze postac ta jest wyjatkowo tania. Nie wymaga wrecz zadnego setu bo i tak mobki do nas nie podchodza. Jedynie co jest wymogiem to dobry WAND no i jesli chcemy bic naprawde efektownie to potrzebujemy miec caly czas ACTIVITIONA i REFRESHER HOLD'a aktywnego. Jednakze wciaz postsac jest tania, i samowystarczalna. Wiekszosc graczy daje troche punktow w STA aby ulatwic sobie wbicie 60 / 65 poziomu , jednakze jest to zbedne a na dluzsza mete tylko oslabia naszego psychola. Najwiekszym minusem jest bez watpienia to ze trudno sie nia expi. Utrzymywanie MP na wysokim poziomie (SPIRIT BOMB bije tym mocniej im wiecej MP ci pozostalo) bez REFRESHER HOLD'a jest naprawde trudne. Bulid wyglada tak:

STR : 15
STA : 15
DEX : 15
INT : XX (wszystko)

I to by bylo chyba na tyle jesli chodzi o magow.

d. Acrobat

A wiec przyszla pora na Acrobat'e. No coz, postac ktora przez dlugi czas byla tematem "TABU". Malo kto gral acro a sama postac uwazana byla za slaba. Potem nadszedl czas na wychwalanie Bow Jesterow. Wszyscy szerzyli opiniie ze nie ma bata na BJ'ta, jednak to minelo. I nie ma juz "syndroma ptaka". Jesli chcesz w przyszlosci zostac Rangerem to najpierw dajesz punkty rowno w DEX i STA , az osiagniesz zamierzony poziom STA a nastepnie DEX az do konca. W przypadku BJ sytuacja wyglada tak samo. Zas w przypadku YJ (jestera na yoyo) to zalezy od bulidu. Jesli masz zamiar zrobic SKILL YJ to najpierw dajesz w STA do zamierzonego poziomu a potem cala resze w STR. Jesli zas robisz DEX - CRIT YJ najpierw dajesz po rowni w STR i DEX az osiagniesz 27 DEX (speedgap) , nastepnie dajesz w STA do zamierzonego poziomu a potem po rowni w STR i DEX az osiagniesz zameirzony poziom DEX. Po osiagnieciu go cala reszta idzie w STR.

i. Jester

Postac ta dzieli sie na 3 rodzaje, BJ (bow jester), SKILL YJ (yoyo jester uzywajacy tylko i wylacznie skilli), STR / DEX - CRIT YJ (yoyo jester polegajacy na potedze swojego crita). Zaczne od uwielbianego przez tlumy, wywyzszanego, wrecz dla niektorych NIE DOPOKONANIA w zadnej dziedzinie. Uwaga! Czy to Ptak? Czy to samolot? Nie! To Bow Jester! A wiec mowie z gory, myslalem o BJ ze jest AMAZING tak dlugo az sam go sobie nie zrobilem. Naprawde postac typowa zeby nauczyc sie grania, tania, latwa, prosta a i tak dobra - do czasu. Wedlug mnie jesli juz robisz BJ to po prostu PURE DEX, jednakze sa tacy co zeby sobie ulatwic dobijanie 60 poziomu daja troche w STA. Jednakze kazdy wie ze czym BJ ma wiecej STA tym bardziej cierpi w przyszlosci, wiec:

STR : 15
STA : 15-30
DEX : XX (cala reszta)
INT : 15

Wedle uznania. Teraz pora na SKILL YJ. Bulid takze banalny mianowicie:

STR : XX (cala reszta)
STA : 15-30
DEX : 15
INT : 15

Na koniec przyszla pora dla STR / DEX YJ. Bulid takze stosunkowo prosty, podobny do Blade. Na tyle podobny ze "podrecznikowy" bulid dla obu tych klas jest TAKI SAM, wiec:

STR : XX (cala reszta)
STA : 40
DEX : 80
INT : 15

Lecz jak jednak zdazyles sie juz przekonac czytelniku - calkowicie nie przejmuje sie takimi "fajnymi" bulidami. I mam nadzieje ze zrozumiesz ze naprawde nie ma sensu tak rozdac punktow. Dla YJ podobnie jak dla Blade czym mniej STA tym lepiej, jednakze z tym DEX jest juz troche inaczej. Wedlug mnie najlepiej rozdac :

STR : XX (cala reszta)
STA : 15
DEX : 92
INT : 15

No ale to wedlug mnie. Sa tacy co uwazaja ze o wiele mniej DEX, no ale ja swoje zdanie na ten temat mam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .

ii. Ranger

Przyszla pora na Rangera wiec na nasz WYJATEK w kwesti AoE. Potega Rangera AoE nie zalezy od jego HP / DEF lecz od jego szansy na BLOCK i UNIK obrazenia przeciwnika. Ranger jest maszynka na Magow, no ale nie bede o tym pisac, wiecej informacji na ten temat znajdziesz w podwieszonym podreczniku na temat Ranger'ow. Bulid AoE Rangera wyglada tak:

STR : 15
STA : 30
DEX : XX (cala reszta)
INT : 15

I nawet nie ma ALE w tej kwesti. Jest tez niby SOLO Ranger ktorego bulid to PURE DEX no ale dla mnie to jest porazka, nie mniej jednak:

STR : 15
STA : 15
DEX : XX (wszystko)
INT : 15

I to by bylo na tyle w kwestii Rangera.

Ba powiem wiecej to by bylo na tyle w kwesti bulidow - statystyki:). Teraz pora na Skille.

3. Skille

W tym dziale bede pisac krotko, zwiezle i na temat. Bez wiekszych opisow. Za kazdym razem bede oddzielal LINIA skille bez ktorych nie mozna sie obyc od tych ktore sa dodatkowo, zas obok skilla bede pisac na ktory poziom akutalnie masz go dac.

a. Mercenary

Mercenary na Knighta:

Spmlash - 20
Keenwheel - 20
Protection - 5
Imprower Weapon - 4
Smite Axe - 10
Axe Mastery - 20
Smite Axe - 20
Pan Barrier - 10
Sneaker - 20

--------------------------------------------------

Protection - 20
Pan Barrier - 20
Imprower Weapon - 20

Mercenary na Blade:

Protection - 5
Imprower Weapon - 4
Smite Axe / Blazing Sword - 10
Axe Mastery / Sword Mastery - 20
Smite Axe / Blazing Sword - 20
Imprower Weapon - 20
Pan Barrier - 10
Sneaker - 20

--------------------------------------------------

Pan Barrier - 20

i. Knight

Pain Dealer / Charge - 4
Guard - 10
Power Stump / Earth Divider - 10
Rage - 10
Pain Reflection - 10
Power Swing - 10

--------------------------------------------------

Pain Dealer - 10

ii. Blade

Armor Penetrate - 4
Berserk - 10 !!!!

--------------------------------------------------

Sonic Blade - 7
Cross Strike - 10

b. Assist

Assist na Billpostera:

AoE Billposter:

Heal - 3
Patience - 4
Mental Sign - 4
Heap Up - 20
Ressurection - 4
Quick Step - 4
Tamping Hole - 4
Circle Healing - 4
Haste - 4
Beef Up - 4
Stonehand - 4
Cat's Reflex - 4
Burst Crack - 20
Cannon Ball - 4
Power Fist - 5
Beef Up - 10
Stonehand - 10
Cat's Reflex - 10
Cannon Ball - 10
Prevention - 10
Beef Up - 20 / Mental Sign - 20
Stonehand - 20
Cat's Reflex - 20
Prevention - 20
Cannon Ball - 20

--------------------------------------------------

Mental Sign - 20 / tylko jesli nie jestes INT AoErem i nie dales na maxa Mentala juz wczesniej

STR Billposter:

Heal - 3
Mental Sign - 4
Heap Up - 4
Quick Step - 4
Tamping Hole - 4
Haste - 20
Beef Up - 10
Stonehand - 20
Cat's Reflex - 4
Accuracy - 4
Cannon Ball - 4
Beef Up - 20
Cannon Ball - 20
Accuracy - 20
Heap Up - 20
Burst Crack - 4
Power Fist - 5

--------------------------------------------------

Cat's Reflex - 20
Mental Sign - 20
Quick Step - 20

Assist na Ringmastera:

I tutaj niestety trzeba powiedziec pare slow - mianowicie. Twoje skille zaleza od tego z kim chcesz w przyszlosci chodzic - komu towarzyszyc. Wymienie 2 glowne mozliwosci:

Assist na Ringmastera towarzyszacy AoErowi:

Heal - 20
Patience - 4
Mental Sign - 4
Heap Up - 20
Quick Step - 4
Ressurection - 4
Haste - 4
Beef Up - 4
Circle Healing - 4
Cat's Reflex - 4
Prevention - 4
Cannon Ball - 4
Cat's Reflex - 20
Cannon Ball - 20

--------------------------------------------------

Beef Up - 20
Mental Sign - 20

Assist na Ringmastera towarzyszacy 1vs1:

Heal - 3
Patience - 4
Mental Sign - 4
Heap Up - 20
Quick Step - 4
Ressurection - 4
Haste - 20
Beef Up - 4
Circle Healing - 4
Cat's Reflex - 4
Prevention - 4
Accuracy - 4
Cannon Ball - 4
Cannon Ball - 20
Accuracy - 20
Cat's Reflex - 20
Beef Up - 20

--------------------------------------------------

Mental Sign - 20
Quick Step - 20

i. Billposter

STR / DEX Billposter:

Asmodeus - 10

--------------------------------------------------

Belial Smashing -2
Bloody Fist - 5
Baraqijal Esna - 5
Bgvur Tialbold - 6
Piercing Serpent - 7
Sonic Hand - 10
Asalraalaikum - 10

AoE Billposter:

Asmodeus - 10
Belial Smashing -2
Bloody Fist - 5
Baraqijal Esna - 5
Bgvur Tialbold - 10 / Piercing Serpent - 10
Sonic Hand - 10
Asalraalaikum - 10

ii. Ringmaster

Protect - 10
Holy Cross - 1
Gvur Tialla - 3
Holyguard - 4
Spiriture Fortune - 10
Geburah Tiphreth - 10

--------------------------------------------------

Heal Rain - 10
Merkaba Hanzelrusha - 10

c. Magician

Magician na Elementora:

Mental Strike - 5
Fire Boomerang - 5
Sword Wind - 5
Ice Missile - 5
Lightning Ball - 5
Spike Stone - 5
Hot Air - 7
Strong Wind - 7
Water Ball - 7
Lightning Palm - 7
Rock Crash - 10
Fire Strike - 10
Wind Cutter - 10
Spring Water - 10
Lightning Shock - 10
Looting - 3
Rock Crash - 20
Fire Strike - 20
Wind Cutter - 20
Spring Water - 20
Lightning Shock - 20

--------------------------------------------------

Ice Missle - 20
Blinkpool - 20

Magician na Psykeepera:

Mental Strike - 20
Blinkpool - 20

--------------------------------------------------

Fire Boomerang - 5
Sword Wind - 5
Ice Missile - 5
Lightning Ball - 5
Spike Stone - 5
Hot Air - 7
Strong Wind - 7
Water Ball - 7
Lightning Palm - 7
Rock Crash - 10
Fire Strike - 10
Wind Cutter - 10
Spring Water - 10
Lightning Shock - 10
Rock Crash - 20
Fire Strike - 20
Wind Cutter - 20
Spring Water - 20
Lightning Shock - 20

i. Elementor

Firebird - 5
Stone Spear - 4
Void - 5
Thunder Strike - 4
Ice Shark - 5
Burning Field - 6
Earthquake - 10
Wind Field - 10
Electric Shock - 10
Poison Cloud - 7
Fire Master - 10
Earth Master - 10
Wind Master - 10
Water Master - 10
Lighting Master - 10
Meteor Shower - 10
Sand Storm - 10
Lightning Storm - 10
Avalanche - 10

ii. Psykeeper

Demonolgy - 10
Psychic Bomb - 10
Crucio Spell - 10
Satanolgy - 10
Spirit Bomb - 10
Psychic Wall - 10

--------------------------------------------------

Maximum Crisis - 10
Psychic Square - 10

d. Acrobat

Acrobat idacy na Ranger:

Junk Arrow - 20
Pulling - 4
Fast Walker - 6
Dark ILLUSION - 10
Bow Mastery - 20
Perfect Block - 20
Dark ILLUSION - 20
Silent Shot - 9
Auto Shot - 4

--------------------------------------------------

Fast Walker - 20
Aimed Shot - 20

Acrobat idacy na BJ:

Junk Arrow - 20
Pulling - 4
Fast Walker - 6
Dark ILLUSION - 10
Bow Mastery - 20
Perfect Block - 20
Dark ILLUSION - 20

--------------------------------------------------

Fast Walker - 20
Aimed Shot - 20

Acrobat idacy na SKILL YJ:

Slow Step - 3
Pulling - 4
Fast Walker - 6
Dark ILLUSION - 10
YoYo Mastery - 20
Crossline - 20
Perfect Block - 20
Dark ILLUSION - 20
Snitch - 10
Deadly Swing - 4

--------------------------------------------------

Fast Walker - 20

Acrobat idacy na STR / DEX YJ:

Slow Step - 3
Pulling - 4
Fast Walker - 6
Dark ILLUSION - 10
YoYo Mastery - 20
Crossline - 20
Perfect Block - 20
Dark ILLUSION - 20
Snitch - 10
Deadly Swing - 4

--------------------------------------------------

Fast Walker - 20

i. Jester

SKILL YJ:

Enchant Poison - 3
Enchant Blood - 3
Escape - 3
Critical Swing - 4
Back Step - 10
Enchant Absorb - 4
Hit of Penya - 10
Fatal Stab - 10

STR / DEX YJ:

Enchant Poison - 10
Enchant Blood - 10
Escape - 3
Critical Swing - 10
Back Step - 10
Enchant Absorb - 10
Hit of Penya - 10
Fatal Stab - 10

ii. Ranger

Ice Arrow - 10
Flame Arrow - 10
Poison Arrow - 10
Fast Shot - 4 / Jesli idziesz na 1vs1 to mozesz sobie tu wyMAXowac
Nature - 10
Piercing Arrow - 10
Silent Arrow - 10
Triple Shot - 10

Offline

 

#2 2008-01-18 21:15:35

Norgard

Lord Alpha Clockwork

Punktów :   

Re: Rozdawanie punktów

coś konkretnego.... 10/10


"....Too proud
To beg for mercy
We're silent..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobirpg.pun.pl www.mblaq.pun.pl www.architektura2008.pun.pl www.asian-dramas-poland.pun.pl www.kajol.pun.pl